Kde staré kon?í, nové za?íná
Málokteré h?e se poda?í ud?lat n?jaký podstatný skok kup?edu, nebo alespo? p?inést pár nových prvk? dnes, v dob?, kdy výrobci dennodenn? chrlí jednu hru za druhou a je velice t?žké být originální. Nestává se to ?asto a stojí za tím obrovský kus práce, ale p?eci jen - n?kterým titul?m se jednou za ?as poda?í vymanit z toho roje a zapsat se do podv?domí hrá?ské komunity.
Práv? to se na konci roku 1997 povedlo tehdy neznámému týmu Valve, když na pulty obchod? p?išel jeho první po?in, FPS s prostým názvem Half-Life. Hra byla na svoji dobu výjime?ná po stránce grafické i d?jové. Jen díky nedostate?né propagaci byla zpo?átku p?ehlížena i p?esto, že oplývala výbornou hratelností a atmosférou. Není ale divu, že následná lavina na sebe nenechala dlouho ?ekat. Získávala jedno ocen?ní za druhým a médii byla za?azena mezi to nejlepší, co kdy na PC vyšlo, ne-li p?ímo na první p?í?ku. To byl Half-Life. Hra, jež se stala fenoménem a díky vst?ícnosti tv?rc? k hrá?ské komunit? se do?kala nespo?tu modifikací, ?ímž si po právu vysloužila nesmrtelnost.
