Firma odvedla dobrou práci, jenomže síla zna?ky hlavního konkurenta je p?íliš mocná.
Microsoft dodržel své slovo, že hodlá Googlu konkurovat ve vyhledávání na Internetu svou vlastní technologií, a p?ed n?kolika dny skute?n? p?išel s originálním produktem. By? jej stále nazývá „betaverzí“ a prezentuje na stránce http://beta.search.msn.com, jedná se o produkt nabízející velice vysp?lé a rychlé vyhledávání, nepochybn? v kvalit? druhé na sv?t? a vedoucímu Googlu dýchající na záda.
Microsoft to neumí?
Vlastní uvedení služby MSN Search na trh nebylo p?íliš š?astné. Firma této velikosti by se už mohla vyvarovat uvád?ní služeb v betaverzích: toto má smysl snad v p?ípad?, kdy zákazníci tak hladov? ?ekají na produkt, že vezmou za vd?k i nedokon?eným kolá?em, ale v situaci, kdy zde existuje hotový a nalešt?ný Google, nep?sobí to, že konkurence se slavnostn? vytasí s betaverzí, v?bec dob?e.
První den byl navíc pro Microsoft trpkou porážkou: jednak služba vykazovala n?kolik hodin nedostupnost a výpadky, jednak se Google „vysmál“ proklamovanému nejv?tšímu indexovanému množství stránek na sv?t? u MSN Search (5 miliard) tím, že v den spušt?ní konkuren?ní služby oznámil, že již neindexuje 4, ale 8 miliard stránek a že je tedy o více než polovinu v?tší než konkurent. Obojí jsou samoz?ejm? marketingové triky: jde o relevanci, nikoli o sám o sob? bezobsažný po?et stránek bez komentá?e, kde Google své další 4 miliardy takhle ze dne na den nabral a o jaké stránky se jedná.
Zdroj: http://www.zive.cz/Clanky/Microsofti-google-na-pokoreni-giganta-to-zatim-nestaci/sc-3-a-121147/default.aspx